יום חמישי, 25 בפברואר 2010

מייל לאמא + תשובה

אמא יקרה

אני מאוד מצטערת לבשר לך שעזבתי את הבית כדי לחיות עם החבר שלי. הוא אהבת חיי. את צריכה לראות אותו. הוא כל כך חמוד וחתיך עם הקעקועים הפירסינג והאופנוע שלו....

אבל זה לא הכול אמא יקרה.

אני בהריון ואחמד אומר שיהיו לנו חיים נפלאים יחד בצריף שלו בכפר בשטחים. הוא רוצה המון ילדים וזה גם החלום שלי....

סוף סוף הבנתי גם שמריחואנה טובה לבריאות ועוזרת לכאבים. לכן אנחנו מתחילים לגדל אותה ונמכור אותה לחברים של אחמד אם ייגמרו להם ההרואין והקוקאין, שלא יסבלו.

בינתיים אני מקווה שיהיה למדע תשובה יעילה נגד האיידס, כדי שאחמד ירגיש יותר טוב.. את מבינה, מגיע לו. אני כל כך אוהבת אותו..

אל תדאגי לי אמא יקרה. אני כבר בת 16 ויכולה לדאוג לעצמי. ובנוגע לחוסר הניסיון שאולי יש לי, אחמד ישלים אותו, עם 44 שנותיו.

אני מקווה שאוכל לבקר אותך כדי שתוכלי להכיר את הנכדים שלך, אבל קודם אני עוברת לכפר של ההורים של אחמד כדי להתחתן שם, כך שיהיה לו קל יותר לקבל אישור שהיה בארץ.

בתך האוהבת.

נ.ב.

כל אלה סתם סיפורים.. הלכתי לסוף השבוע לחברתי יעל. רציתי רק לומר לך שיש דברים גרועים יותר מאשר גיליון הציונים מבית הספר שהשארתי לך על השידה ליד המיטה.

בתך האוהבת.

מייל התשובה של האב:

אמא שלך קראה את מכתבך.

היא קיבלה מיד התקף לב ונאלצנו לאשפז אותה.

התרופות מחזיקות אותה בחיים בינתיים.

דיברתי עם עוה"ד שלי והסברתי לו מה קרה, והוא יעץ לי לגרש אותך מהבית ולנשל אותך מהכל.

לכן בעיני אינך יותר הבת שלנו ומחקנו אותך מהצוואה.

זרקנו את כל הבגדים שלך והחדר שלך הפך למחסן. החלפנו את המנעול בדלת הכניסה, לכן תצטרכי למצוא איפה לגור. אל תנסי להשתמש בכרטיס האשראי שברשותך, הוא בוטל. כמו כן רוקנו את חשבון הבנק שפתחנו עבורך. (הכסף ישמש אותנו לטיפול באמא שלך) אל תנסי להתקשר ולבקש כסף, בכל מקרה ביטלנו גם את הקו שלך בסלולארי. כל התקליטורים, התמונות, הספרים שלך נתרמו לילדי עניים.

כמובן שתצטרכי למצוא עבודה, כי יותר לא נשלם עבורך שום דבר.

אגב, אם לא תוכלי למצוא עבודה, תוכלי לפנות למישהו בשם בבר, אני לא יודע בדיוק מה עיסוקיו, אבל כשהראתי לו את התמונה שלך הוא אמר שלבחורה יפה כמוך הוא יכול למצוא תעסוקה מסוימת בה תוכלי גם להרוויח לא מעט וגם להכיר הרבה גברים.

אני מקווה שתהי מאושרת בחייך החדשים.

האיש שנהגת לכנות אבא....

נ.ב

בתי היקרה,

זה היה סתם... אמא שלך יושבת לידי והיא לגמרי בריאה.

רציתי רק להראות לך שיש דברים גרועים יותר מאשר להיות מרותקת למשך 8 שבועות הבאים, וללא טלוויזיה בגלל גיליון הציונים שלך והבדיחה הקטנה שלך.

אביך האוהב



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה