יום רביעי, 3 במרץ 2010

שני בדיחות על גברים


גבר ואשתו מתכוננים להיכנס למיטה לפני השינה. האישה עומדת מול המראה, מסתכלת
ואומרת: "אתה יודע יקירי, בזמן האחרון אני רואה שמאוד הזדקנתי. יש לי המון
קמטים בפנים, השדיים שלי מגיעים לי עד הפופיק, הטוסיק נפול, הרגליים שמנות,
הזרועות נפולות ושמנות..." היא מסתובבת לעבר בעלה וממשיכה: "נו? אולי תגיד לי
משהו טוב, כדי שארגיש טוב יותר עם עצמי".
הבעל מסתכל עליה, חושב ועונה בקול רך: "יקירתי... לפחות את יודעת שהראייה שלך
מעולה".

************
בעליו של מפעל גדול בעיר חדרה,החליט אתמול לרדת לאולמות הייצור ולראות את
הפועלים בעבודתם. הוא עבר כמה מחלקות ואולמות ייצור כשלפתע ראה בחור צעיר
עומד ונשען על אחד העמודים בחוסר מעש.
הוא התעצבן, ניגש לבחור ושאל אותו: "תגיד, כמה אתה מרוויח בחודש?"
"בערך שלושת אלפים שקלים" ענה הבחור. בעל המפעל הוציא מכיסו חבילת שטרות,
ולפני כל העובדים, ספר לבחור שלושת אלפים שקל ואמר לו: "הנה המשכורת שלך, קח
אותה ואל תחזור אלינו אף פעם!"
הבחור לקח את הכסף והלך.
לאחר מכן פנה בעל המפעל אל מנהל העבודה ושאל אותו: "איך קיבלנו בחור כזה
עצלן לעבודה אצלנו?"
"האמת..." ענה מנהל העבודה, "הוא בכלל לא עובד אצלנו, הוא השליח של
הפיצה..."

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה