יום שני, 22 בפברואר 2010

תרשום תרשום.....


תרשום תרשום: "יש לי הכי הרבה הודעות על הקיר", הכותל המערבי

תרשום תרשום: "תדחוף לי אצבע אני כבר יורדת", המעלית

תרשום תרשום: "נראה לכם באמת שאני אצא בשביל עוגה?", ברל'ה

תרשום תרשום: "משה קרעת אותי", ים סוף

תרשום תרשום: "עברתי לכפכפים", דורותי

תרשום תרשום: "הפעם אני באמת לוקח אתכם לתימן", הנהג החבר'מן

תרשום תרשום: "אמא, אבא אני לא יודע איך להגיד לכם, אבל... יצאתי מהמונית", עידו רוזנבלום

תרשום תרשום: "גבר, תביא לי ארוחת ילדים בבקשה", קניבל במקדונלדס

תרשום תרשום: "איזה משפט טוב יצא לי, הא?", פיתגורס

תרשום תרשום: "די, חבר'ה, תורידו אותי, זה כבר לא מצחיק", ישו

תרשום תרשום: "הפטריות האלה דופקות את הראש", מריו

תרשום תרשום: "עצור או שאני יורה", הגשם הראשון

תתרשום תרשום: "היא לא יוצאת עם הקוף הזה יותר", אבא של דורה

תרשום תרשום: "מתים עליי בעבודה", הקברן

תרשום תרשום: "שוב עיקלו לי את החווה", דוד משה

תרשום תרשום: "מקבלים אותי בחום", הרופא

תרשום תרשום: "אמא, די עם המשחקים האלה", מרקו

תרשום תרשום: "נמאס לי מהחרא הזה", נייר טואלט

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

הוסף רשומת תגובה